UMAWIANIE / ODWOŁYWANIE WIZYT
W celu wykonania usługi prosimy o telefoniczną ( w godz. 8.30- 16.00 ) lub przez aplikację (www.hipets/madlen) rezerwację wizyty. Dostępność wolnych terminów w aplikacji widoczna jest jedynie do 8 tygodni w przód.
W przypadku nie poinformowania o spóźnieniu na wyznaczoną godzinę, po upływie 15 min. salon zastrzega sobie możliwość odwołania wizyty.
W przypadku nie odwołania wizyty najpóźniej do 8 godzin przed jej terminem, salon pobiera pełną kwoty usługi, którą należy przelać na konto, aby uzyskać możliwość umówienia kolejnej wizyty.
Należy powiadomić salon o ewentualnym spóźnieniu się po odbiór pieska lub o zmianie osoby odbierającej pieska. Każda rozpoczęta „Godzina Hotelowa” czyli godzina nie odebrania pieska bez uzgodnienia tego z salonem płatna jest 50 zł.
Każdy pracownik ma udostępnione w aplikacji Hipets tylko te usługi, które wykonuje. Pracownicy są specjalistami w danych rasach i usługach. Prosimy o poprawne wybieranie ras i usług. W przypadku gdy zmienią Państwo rasę psa, a pracownik nie obsługuje tej rasy, pupil nie zostanie przyjęty.
Psy wystawowe można umówić na wizytę jedynie poprzez kontakt telefoniczny. Cena i czas ustalany jest indywidualnie. Pielęgnacją wystawową zajmuje się tylko Magdalena Błońska. Rasy które przygotowywane są w salonie: Bichon Frise, Szpic miniaturowy Pomeranian, Szpic mały, Sznaucer miniaturowy,Pudel Toy, Spaniel Angielski, Jack Russell terier
BEZPIECZEŃSTWO ZWIERZĄT I PRACOWNIKÓW
Salon wyposażony jest w 4 stanowiska dlatego pieski strzyżone są bez właściciela. Jest to konieczne do zachowania ciszy i odpowiednych, bezpiecznych warunków pracy na sali strzyżeń dla pieska i groomera. Dla właścicieli przygotowana jest poczekalnia.
Nie przyjmujemy psów agresywnych.
Piesek musi posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami, którą należy okazać w przypadku pogryzienia groomera.
Nie przyjmujemy suczek z cieczką ponieważ uniemożliwia to pracę innych groomerów i utrudnia pracę z psem przebywającym jednocześnie w salonie. W przypadku niepoinformowania o cieczce salonu zastrzegamy sobie prawo odmówienia wizyty.
Podczas wizyty nie stosujemy żadnych środków farmakologicznych ani przemocy wobec zwierząt.
Nie przyjmujemy psów, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki upajające.
Prosimy właścicieli o zgłoszenie przed wizytą jeżeli piesek przeszedł lub cierpi na choroby: neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, chorobę serca, padaczkę, alergie skórne, częste zapalenia uszu .
Nie ponosimy odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, jeżeli właściciel zataił chorobę oraz skłaczenia skóry psów w przypadku bardzo skołtunionych i zaniedbanych zwierząt.
Salon posiada monitoring, wizyty są rejestrowane.
ZASADY OGÓLNE ŚWIADCONYCH USŁUG
Prosimy o nie karmienie psa tuż przed wizytą i zapewnienia mu możliwości załatwienia się.
Nie podajemy pieskom salonowych przysmaków. Jedynie te, które przyniósł właściciel.
Gdy zachowanie psa jest nie do opanowania i wykonania usługi oraz stwarza zagrożenie dla jego zdrowia i bezpieczeństwa groomera, salon może odstąpić od wykonania usługi o czym poinformowany zostanie właściciel. W takim przypadku pobieramy kwotę adekwatną do wykonanej usługi.
Pracujemy wyłącznie na profesjonalnym sprzęcie, używamy kosmetyków renomowanych firm.
Świadczymy obsługę kompleksową, która obejmuje: profesjonalną kąpiel, stylizacje fryzury, strzyżenie/trymowani oraz skracanie pazurków.
W przypadku bardzo mocno skołtunionej sierści lub nieodpowiedniego zachowania psa, wcześniej ustalona stylizacja może ulec zmianie. Liczy się przede wszystkim dobro i komfort psa.
Rozczesywanie skołtunionej okrywy i usuwanie owłosienia z uszu jest usługą dodatkową płatną
Ceny w cenniku są orientacyjne. Mogą ulec zmianie wynikającej z zachowania, wielkości i stanu okrywy psa.
Salon ma prawo wykorzystać wizerunek psa w celach promocyjno – reklamowych.
Pozostawiając zwierzaka w naszym salonie w celu wykonania umówionej usługi oświadczają Państwo, że zapoznali się z regulaminem i akceptują jego wszystkie warunki.